tjugonionde september

Dag 56 - 38 kvar
Vet ni vad jag har gjort idag? I princip ingenting. Jag gick upp och morgonfodrade. Sen hjälpte jag Tyrone att putta av två rundbalar från trailern. Sen var jag tillbaka i sängen igen innan klockan slog 8!
Där stannade jag kvar tills klockan slog 16 och det var dags för att kvällsfodra. Och efter det var färdigt väntade jag på att maten skulle bli kvar och sen åt jag och sen var det läggdags.
Så. Lagom.
Lyckades dock knäppa några kort på fölet, här ska ni få se!

 

 
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

tack tack tack

2013-09-29 @ 18:09:50
URL: http://jennymitti.bloggspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0