25!!

Vad behöver man mer än fina vänner, ballonger, en jätte choklad muffins med ljus i och skönsång när man fyller 25? Allt detta fick jag! Födelsedagen spenderades på Manly beach, där vi först åt en stört god hamburgare från Benbry, sen gick vi ner till stranden och jag hoppade i vågorna tills jag knappt kunde andas mer. Sen solade vi och åkte hem. Sa jag föresten att de ropade ut ett haj-alarm i högtalarna? Vi var lyriska!
När vi väl kommit hem gjorde vi oss i ordning och gick sedan ut och åt middag. Vi som var med var jag, Emilia, Miranda, våra två roomies Lizzie och Gemma och självklart min BFF Esben. Efter vi ätit klart gick vi tillbaka till Bounce, firade på taket och sen var det god natt.

 

 Denna hängde på dörren när jag vaknade
 
Mums!
 
På tavlan i receptionen. Stanley ändrade min ålder till 30, men jag suddade ut det och skrev min rätta ålder. 22. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0