Mojo surfcamp

Första surflektionen! Jag surfade inte (jag är färdig med den skiten), men de andra tjejerna var superduktiga! Båda två stod upp!
Resten av dagen blev lugn. Vi hängde på stranden tills vi var lagom brända, sen gick vi tillbaka, det hann bli kväll och vi spelade yatzy. Som jag vann. Som vanligt :)

Nästa dag var total slödag. Surflektionen var kl. 06.30, jag fotograferade medan de andra surfade, sen checkade vi ut och sov i sofforna i tv rummet hela dagen tills det var dags att sätta sig på bussen mot Byron Bay.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0