Hunter Valley

Vet ni vad? Jag fick en alldeles fantastisk present av Miranda och Eva! Den 3e januari satte vi oss på bussen ut mot Hunter Valley, där nalkades det vinprovning. Vi åkte och provade vin på tre olika vingårdar, åt lyxpizza och åkte till en liten shoppingby och gick runt tills det var dags att åka hem.
Sen på kvällen gick vi till Side Bar och slog klackarna i taket medan vi firade in min födelsedag. Mycket mycket mycket bra dag!

 

 Första stället!
 
Eveline, Emilia, Miranda 
 
Vi!
 
Vi igen!
 
Emilia på andra stället, lindemans
 
Vår klass
 
Viiiiiin
 
Den där till höger gillade jag. 
 
Lunchdags! Emilia och Eveline!
 
så, det jag lyckades åstadkomma i bildväg från dagen var till 90% selfies. Fler bilder kommer när Miranda lagt in från hennes kamera. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0