Hong kong

Hej! 
Skulle blogga igen men det blev inte av då mitt internet hemma på Banjos var totalt värdelöst. jag kommer att blogga om det sista på östkustresan, min tid i Cairns och till sist om min tid i Perth och min västkustresa. 
 
Men nu. Jag har lämnat Australien. jag är inte längre kvar hos mina personer som jag älskar av hela mitt hjärta, igår åkte jag till flygplatsen i Perth, åkte sedan till Sydney där jag väntade på flygplatsen över natten och nu är jag i hong kong. Jag är i ett land där ingen pratar engelska, där det är stressigt, jag bor i ett litet rum och jag är ensam. Denna kvällen ska dedikerad till att vara deprimerad och inse att mitt liv i australien, som har varit min verklighet i ett år nu, är över. Och imorgon ska jag ta mig i kragen och inse hur lyckligt lottad jag är som har chans att se denna stad! Men som sagt, det får vänta till imorgon. 
 
Mina personer, mina hjärtan, min familj. 


Kommentarer
Linda

Hoppas det kändes bättre sen nu i Hong kong... idag är dagen D då vår Sanna äntligen kommer hem igen. Tror att du kommer känna både lättnad och saknad av komma hem igen... vi får se till ha lite australien tema fester så du kan få känna dig "hemma" igen ;-P Välkommen hem nu älskade Sanna och njut nu av få krama om din familj sen får du banne mig komma till din andra "jobb" familj så vi oxå får krama om dig ♥ kram

2014-05-27 @ 08:34:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0