Första januari

Hej!
Hur är läget? Slitna efter nyårsfirandet?
Den första januari vaknade jag av att Miranda knäppte med sin kamera. Och jag såg dessutom att Emilia tagit förlängningssladden utan att sätta min mobil på laddning. Så jag var så himla irriterad när jag vaknade, skitlöjligt. Efter några om och men hamnade vi på Cogee strand, där jag stannade i en halvtimme sen åkte jag hem. Sen när jag kom hem somnade jag och sen var ungefär den dagen gjort, bra start va?

 

 Strandhäng på Cogee
 
Zzzzzzzzzzz
 
När jag kom hem från stranden möttes jag av detta, en liten ommöblering...
 
... Så att de kunde se på film från samma dator


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0