Blue mountains

Alltså, vi har varit sjukt effektiva under dessa dagarna i Sydney. För det mesta. Den andra dagen på nya året satte vi oss på tåget med ett stort gäng från hostlet för att åka till Blue Mountains. Det är en nationalpark som ligger ca 2 timmar utanför Sydney. Där vandrade vi runt ett bra tag, här ska ni få se:

 Miranda och mark var där. 
 
Jag och Emilia också!
 
"Sitt på vänster sida av tåget, där är det bäst utsikt". Jo, tjena. 
 
Framme!
 
Luigi var också där
 
Vi var faktist ett helt gäng!
 
Jag slog i min armbåge i ett trappräcke. Aj. 
 
Vi kollade på naturen och sånt
 
Det var långa vägar att gå och många backar att ta sig över. Mark hjälpte mig och Emilia på vägen. 
 
Han var mycket glad över att kunna få hjälpa till!
 
Luigi blev en indian med löv i håret
 
Vi blev grottfolk
 
 Vi gick på fina stigar
 
Kärlek åt världen!
 
Kramkalas
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0