Hej!

Hej allihopa! Hur ar det med er? Vi har inte horts pa ett tag. Sen vi sags sist har jag hunnit avsluta ostkustresan, flyga fran Cairns till Perth, jobbat, slutat mitt jobb, hittat en familj. Jag stannar i skrivande stund pa ett hostel som heter Banjos. Har har jag hittat min egna lilla dysfunktionella backpacker familj som jag alskar sa mycket att hjartat nastan brister. Har har jag bott i sju veckor. Vi kollar pa Frozen pa projektorn, spelar pingis, dricker goon, kramas, slass, skrattar, grater, lagar BBQ och Sunday roast dinners, aker till stranden och vandrar i Kings Park, aker och shoppar i Harbour town, ater billig mat pa det indiska haket (dar man betalar sa mycket man kanner for), spelar paintboll osv. Detta ar det narmsta jag kan kalla hem sen jag lamnade Sverige den 27e maj forra aret.
 
Och idag aker jag. Jag ska aka ivag pa en roadtrip med tre tyskar (Lissi, Lisa och Basti) langst vastkusten for att fa ut sa mycket som mojligt under mina tre sista veckor i detta underbara land.
 
Vi ses igen om tva veckor Banjos! (PS. Grymt att sa manga tittar in varje dag, trots att jag inte skrivit pa tva manader, ni ar makalosa!)
 
En del av familjen <3
 


Kommentarer
Miranda

Jaaaaaaaaa! Du bloggar igen!!!!♡

2014-04-10 @ 16:11:36
Linda

Va roligt se du kunnat skriva igen!!!! Ha så jäkla kul nu sista veckorna och snart kan man äntligen få krama om dig och kan hälsa dig välkommen hem igen ♥ kram

2014-04-17 @ 20:21:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0