tjugoförsta september

Dag 48- 91 kvar
Herre. Min. Jesus. Vad jag var trött när jag vaknade. Hade bestämt skypedejt med Emilia för att diskutera en mycket viktig sak, men den blev inte av. Låg kvar i sängen till 04.40, sen gick jag upp och ut. Fodrade alla hästar både hö och kraft (pluspoäng till mig) och sen var det dags för frukost för mig.
Det tig evigheternas evigheter innan vi började. Katrina åkte till jobb vid 7, då hade vi inte börjat än. Vid halv 8 gick jag ut och hämtade tre hästar som skulle tränas. Tyrone var fortfarande inne och väntade på att Clay skulle vakna så han kunde lämna honom hos Sue och Thomas. Så efter jag fixat klart hästarna gick jag ner till korna och fyllde på deras vatten i väntan på Tyrone.
När han kom ut tränade vi tre hästar på kor, sen red han några inridningshästar. Någon lunch blev det inte (eller ja, jag gick in och åt weetbix) för han ville bli klar tidigt. Vilket resulterade i klockan halv 6 för er som undrar. Tidigt.
Sen vid kl 18 drog Katrina och Tyrone iväg på en magishow. De hade frågat om jag ville följa med, först sa jag ja, men sen tackade jag nej. En kväll ensam hemma kändes betydligt mer lockade. Så jag åt pizza och kollade på new years eve, sen pratade jag på Skype hela kvällen. Förhoppningsvis har jag en rolig nyhet att berätta snart! Can't wait!

 Hästarna som tränades i cutting, Ellie
Joe
 
Sugar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0