tjugofemte september

Dag 52 - 42 kvar
Igår kväll. Vet ni vad jag gjorde då? Jo, kom i närkontakt med min femte huntsman. Jepp, den största hittills. Men den kom i ännu mer närkontakt med ett stycke toapapper som krossade livet ur den. Jepp.
Så inatt sov jag lite si och så. Men sen ringde klockan och jag gick upp. Fattar inte varför jag började ge kraftfoder direkt på morgonen, nu tvingar jag mig själv att göra det varje morgon.
Sen var det iallafall frukost, och hör och häpna, hela familjen var vaken, kvart i 6!!
Efter frukost så passade jag Clay hela förmiddagen. Vi kollade på jurassic park, hoppade studsmatta, lekte i sandlådan (Clay gjorde en födelsedagstårta till mig, 5 gånger), kollade på Råttatouille. Jag gick iväg emellanåt för att spola av hästarna som Tyrone hade ridit.
Sen var det lunch. Vi kollade på två James Bond filmer, åt glass, och jag somnade som vanligt.
Efter lunch gick jag ut och fyllde på vatten, mockade hagarna, och kvällsfodrade. Sen vart det kvällsmat, en tredje James Bond film, sen hopp i säng.

Förresten har det varit döden varmt, 34 grader, och det ska bli varmare imorgon, typ 38. Så jag morgonfodrar en kvart tidigare.

 

 
 
 
 
 
 
Min fina tårta. "Blås ut ljuset och ÄT DEEEN" sa Clay. Jag låtsades ta en tugga, vad händer då? Jo, ungen proppar hela truten full med sand, så efter denna bilden stod han och spottade i typ fem minuter. 


Kommentarer
Miranda

Vad brun du börjar bli! Njut av värmen, här hemma är det ovanligt varmt för denna årstiden stod det i tidningen. . Vet ej om jag håller med 3°C På morgonen och hela 13 på dagen.. brrr..

2013-09-26 @ 10:36:57
Anonym

Härligt inlägg!! :D gillar bilderna som börjat komma upp på varje inlägg nu! Woooop

2013-10-01 @ 11:01:11
Hannah

Det var jag som var anonym, heee!

2013-10-01 @ 11:01:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0