tjugoandra september

Dag 49- 90 kvar
Idag gick jag upp och morgonfodrade klockan 7. Kände mig extra lat och struntade i att ge kraftfoder utan jag bara hö (det är okej). Så det så.
Sen gick jag in och åt frukost. Tyrone tyckte det var en utmärkt idé att dricka oboy till frukost när det knappt fanns någon mjölk, så mina weetbix blev torra. Mums.
Sen gick jag ut till min hydda och väntade på att Tyrone skulle gå ut. När fortfarande inget hänt vid kl. 09 gick jag ut. Mötte Tyrone som bad mig fylla på vatten, mocka hagarna och sen var jag ledig!
Resterande av dagen spenderades i min säng. Eller ja, Katrina knackade på vid halv 2 och sa att det var lunch, och vid 4 gick jag ut och kvällsfodrade. Efter det vart det dusch och kvällsmat, sen ner i sängen igen!

 

 Säg hej till turbo, den äldsta hunden på gården


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0