sextonde september

Dag 43- 96 kvar
Hej! Kul med lite respons, det motiverar! Fortsätta gärna kommentera :)
Att gå upp till att morgonfodra klockan 5 när man är sjuk är inget jag rekommenderar. Låg kvar i sängen till tio i fem för att sedan tvinga mig upp och gå ut. Sen började uppdrag leta rätt på skottkärran som de så snällt hade gömt för mig. Efter att gått runt hela gården ett och ett halvt varv hittade jag den till slut och kunde börja fodra. Sen vart det frukost, cocopops! En sak som irriterar mig lite är att vi kommer igång så sent på morgonen. Jag går upp och fodrar klockan 5, men det känns totalt onödigt när vi inte går ut förrän vid 7-7.30, och ibland senare. Då hade jag egentligen inte behövt fodra förrän en timme senare. Dock blev denna dagen inte så produktiv. Regnet har öst ner idag vilket har inneburit en day off. Så det jag har behövt göra idag är fodra, sortera täcken, täcka några hästar och mocka fyra småstall. Och jaga hästar på eftermiddagen som rymde. Till kvällen blev det hyrfilm (familjen här har fått dille på att hyra film). Dock kollade vi på en SKITDÅLIG barnfilm med robotar. En och en halv timme av mitt liv som jag aldrig får tillbaka. Sen blev det sängen!
Bild på himlen! Regn = day off, fint!!!
Fortsättning på serien "världens fulaste solbränna". Alltså, jag har blekast på magen och brunast på händerna. Jag kommer vara den enda på beachen som har permanent linne och shorts :(


Kommentarer
Marina

Du kommer snabbt ikapp med brännan när du väl kommer till en strand om jag känner dig rätt..:) kollade förresten på lite gamla bilder från när vi var på gc o spela 3 i rad på emmas mage bla..:)

2013-10-09 @ 20:50:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0