Nära döden

Igår hade jag en nära döden upplevelse. Jag kom i närkontakt med ytterst otrevliga varelser. Spindlar. Här kommer min top 5 lista på obehagligaste spindelmöten. 
 
5. Igår när jag dödade min första huntsman. När jag dödat den vänder jag mig om och ser EN TILL! Försökte även ta kol på den, men den sprang iväg från mitt rum invalid. 
 
4. När Miranda hade en stor spindel i stugan som jag försökte döda med hårspray. Videon finns på Facebook. 
 
3. När jag såg min första huntsman. Fy. I. Helvete. 
 
2. När jag och Linn flyttade till Göteborg. Vi hade en stor spindel mitt i vardagsrumstaket. Jag gick in i duschen och hör Linn skrika. Trodde att hon blev mördad, men då hade spindeln börjat röra sig. Den klättrade upp och ner för en tråd mellan tak och golv, den kom i närkontakt med hårspray den med.
 
1. På Bokhöjden. Jag börjar jobba tidigt på morgonen. En tjock spindel sitter på golvet vid köket. Ber Bibbi komma och döda den, och när hon ska ta upp den för att släppa ut den imploderar spindeln och blir smal som en sticka och ut springer en miljon små spindelbäbisar. 
 
 
Ja, min spindelrädsla börjar väl bli lite bättre. Jag kan acceptera att det bor spindlar i mina gardiner (jag dammsuger upp dom när jag städar), men jag accepterar INGA huntsman spindlar eller gravida spindlar!!
 
 En liten huntsman. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0