Någon hobbyläkare?

Nu behöver jag hjälp av mina medicinskt kunniga vänner. Alltså, jag har seriöst ont i mina leder, eller vad det är. Mina fingrar knakar och gör ont, mina fötter gör ont och min ena axel total strejkar. Tror att jag har någon allvarlig vitamin och mineralbrist. Gissa hur mycket sallad jag har ätit sen jag kom hit? Ni gissade rätt, den som är i hamburgaren. Kan detta vara varför? Eller är det värmen? Fel skor vet jag att jag går i. Ett tar jobbskor från traget för 30 dollar tror jag inte är så fotriktiga om jag ska vara ärlig. Så, kommer jag överleva? Eller har jag blivit reumatiker?


Kommentarer
Linda

Hej vännen.... va jobbigt du fått sån värk.... jag kan inget sia om va det kan vara.... om man spekulerar tänker man på om du börjar få nån influensa... för hårt arbete/för lite vila.... finns det liknande vård centraler där borta.
.. så kunde du bett om ta nåt prov och kolla upp va som kan vara fel.. stress kan väl tror jag ge stelhet och liknande besvär?
Krya på dig och hoppas du kan få bättre näring i dig och se om det kan hjälpa....
Kramen

2013-09-28 @ 08:06:23
Linda

Vet du... det slog mig nu..... kolla på nätet... 1177.se
jag har för mig man kan maila frågor dit....... inte hundra men kan vara värt pröva..... annars så hojta till om jag kan ringa 1177 och höra med dem om dina besvär..... kram

2013-09-28 @ 08:11:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0