femtonde september

Dag 42- 97 kvar
Idag har jag varit ledig, aaaah. Slapp morgonfodra, aaaaah. Slapp kvällsfodra, aaaah. Det enda jag har gjort idag är att slösurfa och ätit. Två apelsiner, fyra toast och två tallrikar cocopops. Detta behövde jag. Förkylningen börjar sakta men säkert övergå i hosta, som jag antagligen kommer att dras med ett par veckor framöver om jag känner min kropp rätt. 
 
Men imorgon är en ny dag och jag börjar klockan 5. Så så länge varade friden. Om jag hade fått en önskan uppfylld just nu så hade jag valt att spela om denna dagen, eller att spola fram tiden si sådär 97 dagar. Jag ska aldrig mer jobba på farm efter detta, eller något annat fysiskt krävande arbete. Att sitta på ett kontor och använda huvudet skulle passa mig alldeles utmärkt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0