elfte september

Dag 38
Idag började jag som vanligt. Morgonfodrade och sen åt jag frukost själv. Efter det gick jag ut och tog av täcken, gav kraftfoder och fyllde på vatten. Sen flyttade vi på fölen från deras hagar så att de ska stå uppbundna ett tag för att lära sig det. Under tiden mockade jag alla hagarna. När jag var färdig med det ryktade jag fölen, städade ur en transport och sen var det dags för lunch. 
Efter lunch passade jag Clay ett tag (medan han sov) så Katrina kunde åka in till Killarney. Efter det gick jag ut och fyllde på vatten till korna, sen gav vi dom mat. Sen hämtade jag in hästar som vi tränade på korna, så jag red Rancho. Efter det släppte jag ut alla hästar sen kvällsfodrade jag. Det hade hunnit bli mörkt innan vi var färdiga med allt. Sen gick vi in och åt kvällsmat och kollade på film!
 
Ps. Sovmorgon imorgon, upp och fodra klockan 7!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0