7/9

Dag 34
Idag var en långsam morgon. Eller ja, inte för mig. Jag gick upp som vanligt och morgonfodrade, sen in och åt frukost. De andra sov fortfarande, så vid 06.15-06.30 tänkte jag nääääää varför sitter jag här och fryser? Jag går ut till mitt rum istället. Sagt och gjort. Jag gick ut, pratade med Miranda och mamma på Skype, och började jobba vid 07.15 typ.
Ut och ge kraftfoder, ta in hästar och fylla på vatten. Standard. Mocka hagar. Standard. Allt verkade gå långsamt för tyrone idag, och till slut övertalade han sig själv att vara ledig för dagen. Så jag, Katrina och Clay hoppade in i bilen för att åka till stan och shoppa lite. Precis när vi ska köra iväg ser vi att Joe och Rancho är i fel hage, så vi fick fånga dom och laga staket. Efter en timme kom vi iväg iallafall. Väl i stan hyrde vi tre filmer, jag köpte deo och choklad, vi köpte med oss lunch (McDonalds) och sen åkte vi hem. Vi åt och kollade på en film med Gerard butler, sen var det ut och fodra för kvällen. När kvällsfodringen var färdig gick vi in igen. Kvällsmat och film och sen i bingen. Bra dag!

Kolla här vilken fantastisk grej! Köpte två, båda är slut :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0