4/9

Dag 31
Tröttheten är total. Idag gjorde jag samma sak som igår. Morgonfodrade, hämtade in hästar, tränade dem på korna. Sen vid lunch åkte vi iväg till en annan gård, lämnade två hästar och hämtade hem två som ska ridas in. Sen efter det var det lunch. Jag somnade och vaknade med ett sånt ryck ni vet. Sen gick jag ut och fångade två hästar som håller på att ridas in, sen fortsatte jag med att fylla på vatten överallt. Och fodra. 
 
Äääääh va tradigt detta blev, men ni fattar. Samma sak varje dag, vilket egentligen inte gör något men jag måste vila!!!! Imorgon tror jag iallafall att det är day off, men jag tror inte på det förrän jag ser det. 
 
 


Kommentarer
Pappa

Vi får hoppas på det bästa, att du får lite ledigt.

2013-09-04 @ 22:18:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0