trettonde oktober

Dag 70- 24 kvar
Idag har jag 24 dagar kvar. Så nu är det som att vänta på julafton. Därför har jag bestämt mig för att följa en julkalender! Och inte vilken som helst, det blir dieselråttor och sjömansmöss! Älskade den när dom visade den. Är även sugen på att se Jul i Kapernaum, Pelle Svanslös och den där med de levande julgransdekorationerna, kommer någon ihåg vad den hette? Kanske blir allihopa, dumt att jag inte kommit på detta tidigare. Hade ju hunnit se nästan 4 julkalendrar på denna tiden!

Nåja. Vet ni vad jag har gjort idag? Hängt i min säng. Igår när jag fick reda på att vi skulle vara lediga frågade jag om en riktig ledig dag. Men vet ni? Nu är jag sjuk. Sjuk så in i helvete. Täppt i näsan, hosta, huvudvärk, ont i rygg, mage, hals och händer. Och imorgon ska jag jobba. Totalt orkeslös. Får hoppas att mitt sovande för idag har gjort susen.



Kommentarer
Maliiiin

Julens hjältar :D

2013-10-13 @ 12:46:44
URL: http://maleinsasa.bloggplatsen.se
pappa

Krya på dig. Hoppas du mår bättre när du ska jobba, det är inte kul att jobba och vara sjuk

2013-10-13 @ 16:23:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0