tjugonde oktober

Dag 77 - 17 kvar
 

Jaaa, sådär himla aktiv har jag glömt att vara, så jag tycker vi ser vad som hänt de senaste dagarna genom lite bilder. 
Jag lassade av hö. 67 jäkla balar för att vara exakt!
 
Färdigt!
 
Och detta gjorde vi för några dagar sen, 100 balar stickigt lusernhö. 
 
Sönderrivna ben
 
Tog bild på månen så pappa kan se vilket håll den är på (jag står alltså under månen och tar bilden). 
 
Jag fick en hatt av Tyrone!
 
Pyjamas! En av dagarna hade jag detta på mig när jag morgonfodrade för att jag var för trött för att byta om. Ja, jag vet, äcklig tjej osv. osv. 
 
Skulle göra kaffe men den här hade druckit upp allt höhöhö
 
Lekte med Thor. Föresten har vi fått ett till föl nu, ett litet sto!
 
Dagens outfit! Strumpor- big w, byxor- paper scissors, T-shirt-ripcurl från surfcamp, tjocktröja- target. Och så ett par jobbkängor till det. Snyggt vaaa?
 
Hehehe, sånt här letar jag fram på min fritid


Kommentarer
Mamma

snygg hatt! synd att inte tid och pengar gör det möjligt att hälsa på dig out there! tur att du lägger ut bilder! P

2013-10-20 @ 08:50:42
Jennie

Alltså de där jäkla spindlarna, och kackerlackorna ska vi inte tala om, vi fick in en som var så stor så jag trodde att det var en halv lök som låg på golvet! 😱
Jag köpte mig också en snygg, fancy hatt idag! Har hört att det är rent livsnödvändigt när det är över 40 grader varmt och det kan man ju förstå.. När min pojkvän såg den undrade han om jag skulle på hästkapplöpning.. 😊 Haha! Diggar din hatt, mer cowgirl än min! 😊👍 Ha det fint!!

2013-10-22 @ 14:12:35
Linda

Kämpa på snart har du fixat det.... snart kan du kasta upp cowboy hatten i luften o sjunga .........."fy fan va jag e bra" "för jag har tagit cowboy*studenten" trallalllaaalaaa♥♥♥♥ DU ÄR GRYM!!! Stolt över dig fröken cowboy girl ala Sanna ♥♥♥♥

2013-10-23 @ 19:49:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0