sjätte oktober

Dag 63- 31 kvar
Vet ni vad? Idag är det exakt en månad tills jag tar mitt pick och pack och drar härifrån!!! Det tycker jag vi firar med lite fölbilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Föresten har han fortfarande inget namn. Katrina vill kalla honom Bo, Sue vill kalla honom Double Trouble, och jag vill kalla honom Thor. För det blixtrade natten han föddes, och han är stor och stark. Dessutom är jag ju skandinav, så vi får ju rösta på något skandinaviskt, eller hur?
 
Annars då? Dagen har varit en "day off", vilket inneburit morgon- och kvällsfodring (redan vid 05.30 gick jag ut, en hund väckte mig) och flytta hästar mellan hagar. Imorgon blir det en vanlig jobbdag.
 


Kommentarer
Jenny

Härliga fölbilder 😃 nu blev jag glad, bra start på dagen

Svar: Kul att kunna göra någon glad, tänkte faktist på dig när jag la in bilderna!:)
vilsnaiaustralien

2013-10-06 @ 10:34:13
URL: http://jennymitti.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0