fjortonde oktober

Dag 71 - 23 kvar
Fy. Fan. I. Helvete säger jag bara. Sov hela dagen igår. Sov hela natten. Vaknade upp som en zombie. Jag är så sjuk och svag och är det någon det är mest synd om i hela världen just nu så är det mig. Nu längtar jag så obeskrivligt mycket härifrån! Jag vill bara kunna sova ostört (sa jag att Katrina kom inklampande på mitt rum igår för att bära ut soffan som stod härinne? Som var tvungen att lyftas över min säng? När Mel frågade om jag sov svarade Katrina "äh, det gör ingenting. Hon kan somna om hur som helst". Tack som fan), kunna köpa min egen mat, kunna sköta mig själv och aaaah!!!!

Nåja. Gick ut och fodrade (dog typ) och åt frukost själv. Åt typ hälften så mycket som jag brukar. Sen gick vi ut, jag hämtade in en del hästar. Sen har Tyrone fått låna en hästmassagegrunka, så den körde vi på några av hästarna. Hela grejen vibrerar och ska tydligen öka blodcirkulationen. Grunkan kostar ca 6000 dollar och jag är ytterst tveksam. Tror man hade haft mer nytta av en riktig hästmassör.
Sen mockade jag hagarna och gick rundor och försökte fördriva tiden, och sen blev det lunch. Halva dagen avklarad, puuhhhh.
Efter lunch vart det ut igen, fixa med diverse hästar, fodra och sen vart det kvällsmat hos Sue. Vid kvart över 19 gick jag hem, och vid halv åtta var jag nyduschad och i säng. Snabba puckar! Roll on tisdag och 22 dagar kvar!

 

 Vad gömmer sig här?
 
Massagegrunkan! Till ryggen...
 
...och till benen
 
Snyggt va? Inte det? Nehe


Kommentarer
Linda

♥ krya på dig ♥

2013-10-15 @ 08:59:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0