fjärde oktober

Dag 61 -33 kvar
Alltså.
 
 
En hund lös. En häst lös. Kunde inte hitta mina hörlurar (de låg i min jeansficka) så jag fodrade utan musik. Tyrone ställer sig upp vid frukosten och skakar på armen, då hade han en spindel innanför tröjan. "Kommer jag inte tillbaka efter en ridtur så vet du iallafall varför" sa han. 

Dagen gick iallafall bra. Jag gjorde mina vanliga sysslor, och vi tränade några av hästarna på korna. Katrina filmade en liten snutt, men den vill inte läggas in på datorn... Så här nedan har ni några skärmdumpar från filmen!

 Tyrone väljer ut en av de två korna att rida på 
 
Vilken ska det bli?
 
 
Den bruna blev det!
 
 
Koncentrerad
 
 
 
 
Här kommer jag
 
 
 
 
 
... Och hjälper till att hålla kon i rörelse
 
 
Och till slut släpper han tillbaka kon till resten av kokompisarna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0