femtonde oktober

Dag 72- 22 kvar
Det är ett mirakel! Jag är frisk! 2 dagars förkylning, jag tackar! Dock sitter hostan kvar, och lär göra det ett tag, men det kan jag leva med..
Annars då? Livet rullar på som vanligt här ute på gården. Imorgon har jag tre veckor kvar att stå ut. Får väl tänka på dumbledors citat "happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light". Klok gubbe. Trodde väl inte att jag skulle sätta det citatet i samband med ett jobb, men men.



Kommentarer
Marina

Go Sanna! skönt du blev frisk snabbt! Du får väl hitta på någon rolig lek så dagarna går snabbare tex samla poäng på hur många spindlar du dammsuger upp, hur många staket du lagar, hur många skottkärror du tömmer sen får du se vilken dag du får ihop flest poäng..:) köpte en födelsedagspresent till dig idag var på väla.:) Kram

Svar: Ååååh du kan tro att jag gör det!! Räknar steg, antal kraftfoderdippor, poäng när jag spolar hästarna osv. Men mest räknar jag dagar, timmar och minuter :)
vilsnaiaustralien

2013-10-17 @ 19:17:37
Hannah

HARRY!

2013-10-17 @ 22:49:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0