Söndag

What a day, what a day...
Blev väckt vid halv 6 för att en häst hade rymt. Tror ni hästen ville bli fångad? Nej. Sen hade ett staket gått sönder och jag fick gå längst hela staketet för att se att det såg okej ut. I uppförsbacke. I lera. Tror ni mitt morgonhumör började tryta? Jag är skyldig Emilia en snickers nu.
Sen blev det iallafall frukost och sen iväg för att hämta hö. Höet hämtade vi hos Katrinas föräldrar där vi även stannade och drack te. Sen åkte vi tillbaka och lassade av höet, för att sen byta om och åka till stan. Väl i stan fyllde jag och Emilia på vårt chokladförråd, så nu ska vi nog överleva ett tag!
Efter det åkte vi hem, åt lunch och kollade på film. Efter filmen gick vi ut, fångade diverse hästar, Tyrone red några, vi fodrade, sen vart det kväll och kvällsmat. Ännu en dag gjord!

 

 Hemma hos Katrinas päron
 
koncentrerade i affären, här gjordes stora beslut
 
Hemma på gården. Här rider Clay på Rancho.  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0