Reunion!

Vet ni vad som hände en av dagarna i Cairns? Bästa Michelle kom dit! Det blev massa prat, solande och bio. Så himla bra!
 
vi tre! <3
 
Emilia på bio! Vi såg captain phillips, riktigt bra och läskig film. "Fyyyyy" var Emilias kommentar
 
Jag och michellin med våra biljetter
Ja nu hamnade bilden snett och jag vet inte hur man fixar det med mobilen. Men här har ni en bild på min snygga bränna jag fick! Tänkte sola bort min shorts och T-shirt bränna och tyckte det var en bra ide att sola vid kl 12 utan solskydd. Gissa om det fjällar nu? Jag fick åka i pjamasbyxor på flyget så att det inte skulle trycka på brännan. 
 
 


Kommentarer
Miranda

Kul med uppdateringarna :) men aj vilken solbränna!!

2013-11-17 @ 13:25:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0