Mina grabbar

Igår mötte jag upp Justin och Jarrin igen! Eller ja, först mötte jag Justin. Sen gick vi till ett mexikanskt hak för att äta burrito. Efter det bar det iväg till en bar (höhö). Där mötte vi upp med Jarrin! Efter diverse öldrickande och rom och Cola drickande och biljard spelande så drog vi vidare. Jag såg en cykeltaxi, ville åka, och de sa "ja, be honom köra oss till pierbar". Sagt och gjort, jag går fram och frågar, och killarna viker sig dubbelt av skratt. Vi stod nämligen en meter ifrån pierbar, man kan säga att jag hade trust issues efter det. Vi hängde där ett tag, sen gick vi vidare till gilligans, sen woolshed och sen gilligans igen.
Idag har jag ont i kinderna efter allt skrattande. Vi åkte cykeltaxi, spelade tre-i-rad på lekplatsen och pratade om allt mellan himmel och jord. De tycker jag låter australiensk nuförtiden och Jarrin försöker få mig att använda ord som "mate" även fast det aldrig kommer hända.
Idag kommer Emilia hit och jag kan INTE VÄNTA!!!! Sen lovade grabbarna att de skulle ta med oss till något ställe utanför stan där man kan bada, får se vad det är för något.

 

 Jarrin
 
Justin
 
Cykeltaxi!
 
Vackra jarrin
 
Vackra justin


Kommentarer
Linda

Hihi... va glad man blir av se dig få röja lite nu med grabbarna
:-) man ser på dig hur jäkla skönt det måste vara och slippa börja jobba kl 4. NJUT FÖR KUNG OCH FOSTERLAND DET ÄR DU VÄRD!!!!! ;-P
Ha det bäst, goaste mate...hahah... det betyder väl "vän" tror jag..hoppas jag....asg asg asg.... pöss på dej snygga cowboy girl ♥♥♥ kram från höst kalla dimmiga Sverige

2013-11-08 @ 08:05:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0