Lalala

Denna dag denna dag. I morse vaknade jag upp SKITSUR. Kul. Varför? Ingen aning, men det sol följde var inte heller så spännande. Som att lampan strejkar. Eller att spilla ut mjölk över hela sig. Eller att skälla på stackars Emilia helt utan anledning för att jag vaknat på fel sida. Eller att mina weetbix var slut.

Jaja. Vad har vi gjort idag då? Emilia passade Clay halva förmiddagen och andra halvan mockade hon hagarna. Alltså! Duktigt. Och så red hon fram några hästar åt Tyrone och hjälpte till när veterinären var här för att fixa tänderna på ett gäng hästar.
Jag då? Jag hjälpte Tyrone att träna på korna på min trogne Rancho. Hjälpte även veterinären med hästarna och gjorde lite annat smått och gott.
Sen blev det lunch och sovdags. Vid halv två gick vi ut igen och lallade mest omkring. Vi var rätt duktiga på det för vi var inte inne förrän 19.15. Sen vart det kvällsmat och hopp i säng!

 

 emilia och Clay bygger en krokodil
 
Tyrone tränar bozo på kossa mu
 
Förresten, Tyrone blev biten av en häst som skulle få tänderna fixade. Efter att den fått två doser lugnande. Den hästen fick ha sina tänder som dom är. 
 
Jag och skitungen!
 
 
Hehe. En av sakerna vi gjorde i eftermiddags, flytta en feeder. Tyrone sa att "den brukar jag flytta själv, klarar ni två att ta den?". "Pfffddddttt! Självklart!" Svarade jag. Ehm, det gick med nöd och näppe. 


Kommentarer
Hannah!

Gillar när ni(du) uppdaterar!!! Bra med bilder med. Då är jag väldigt nöjd! KRAM!!!!

2013-11-20 @ 16:57:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0