Kvällsnöje

Fight över ACn. Emilia sätter igång den när jag inte är inne i rummet. Jag säger emot, och förklarar att jag kommer att bli förkyld. Emilia erbjuder då nässpray. 
Här hotar hon med att dränka mig i vatten om jag stänger av den! Schyst_tjej_90
 
Kvällnöje!! Så här snygga är vi. Emilias rygg byter om och min mage gör samma sak. Dessutom går vi båda runt med brända näsor, snyggt va?
 
 
Och vet ni? Jag har varit en hemsk människa. Jag har fräst åt Emilia flera gånger (låter typ såhär: jag- "alltså Emilia, va faaan!!" Emilia- "är du hungrig sanna?". Tänk typ snickersreklamen). Så nu har vi skakat hand på att jag inte ska var arg. För då måste jag böta med en snickers. Och jag älskar snickers (och min kåmpiz) mer är att vara bitter. Än så länge har det gått bra!


Kommentarer
Marina

Haha Sanna det låter ju som du brukar när du jobbat lite mycket ätit lite lite och dessutom har en "familjemedlem" i närheten, tycker inte det låter minsta konstigt..:) Hoppas ni har det toppen!!! Håller på att planera din julklapp/födelsepresent för fullt :) Måste ju vara lite klurig så Miranda kan ta med den Kram

2013-11-21 @ 22:59:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0