Frisörfasoner och Brown snakes

Vet ni vad som hände igår? Emilia klippte av mitt hår!!! Japp. Det var helt galet slitet, så nu är det axellångt. Har nog inte haft så här kort hår sen jag gick i nionde klass. Himla gött iallafall!
Annars då? De vanliga. Mocka, vattna, fodra och glo på kor. Igår var Lena här med Katrinas syster (den tilltänkta backpackern som skulle ta över efter mig men som inte gillade det), så det var kul att se henne!
Idag såg Emilia en.... BROWN SNAKE!!!! Japp! Den krälade under en av containerna, så nu går vi på ormjakt. Helt galet, precis vid huset och min och Emilias hydda. Om vi inte överlever så vet ni varför!

 

 i full gång !
 
Här flyger det
 
Dagens "nöje"
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0