En månad kvar!!!

Vet ni? Vet ni vad det är för dag idag? Just det! En månad till julafton! Och, förutseende som vi är, vill vi inte låta er famla i mörkret som julshopping innebär. Så vi har tagit fram varsin önskelista!

 

Sannas lista:

 

Pengar till dyk(lyckats ta dykcert men vill gärna göra fler dyk)

Plattång (min har gått SÖNDER!!!!)

Crunchy corn marabou choklad (efter ett halvår på andra sidan klotet har jag fortfarande inte glömt dig, oh du briljanta chokladkaka)

Hong kong hostel (Vi ska dit, har glömt att boka)

Flyg Hongkong- Chengdu Tur och retur (hehe, samma sak här. Sponsra en fattig backpacker?)

 

Kan skickas till följande:
Work and travel Sanna Tjörnhammar
59 goulburn street
2000 Sydney
Nsw australia

 

 

Emilias lista:

 

Pilotglasögon- skiftande färger, tänk er typ bensin i vattenpöl...
Pengar till dyk
Kläder- bidrag
Bikini- trekant i rolig färg

Biljetter till one direction i Stockholm sommar -14
En överraskning

 

Kan skickas till följande:
C/- australian backpackers
Maria E. Fogde Dias
2/200 William st
2011 Woolloomooloo
Nsw australia

 

 



Kommentarer
Marina

Sanna julklappar planeras för fullt men du kan ju inte förvänta dig att jag ska skriva vad jag ska ge..;) Men tack för listan ska se om tomten (läs miranda) vill vara snäll och ta med nåt paket till dig. Mamma sa hon hade slagit in adventspaketen men lite svårt attfixa kalender till dig.. gör såhär istället köp 24 chokladbitar häng i snöre ät en om dan fram till jul..:) Kram

2013-11-26 @ 23:56:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0