Dalby

Idag har vårt äventyr börjat! Jag och Emilia fodrade upp 04.30 i morse (mest Emilia) för att sedan sätta igång och packa det sista. Vid 7 var det sista packat, hästarna på väg och jag och Tyrone i bilen färdiga att åka till Dalby. Vi lyssnade på Taylor Swift, en samlingsskiva med ny musik och lite country och pratade en massa skit på vägen. Efter drygt två timmar var vi framme. Vi lastade av hästarna, byggde en hage, och åkte sedan vidare mot McDonalds för lunch. Efter lunch (eller sen frukost rättare sagt) gick vi över gatan för att handla lite mat. Sen åkte vi tillbaka och slappade nästan hela eftermiddagen. Vid 16 började Tyrone rida hästarna, och jag tvättade dom när han kom tillbaka, sen fodrade upp och sen var dagen klar. Men oj vad varmt det har varit idag! Typ 40 grader. Och jag blev biten av en myra. Det får sammanfatta dagen!
 
Roadtrip!
 
Roadtrip tunes!
 
Tyrone
 
 Min säng
 
Här bor jag och Tyrone, i en hästtransport
 
Dalbygänget. Tyrone, Luke, Shirley och hunden bear


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0