Barnpassning delux

lAlltså, har vi varit effektiva idag eller vad? Vi behövde inte fodra upp förrän klockan 06, Tyrone hade ont i huvudet igår så han behövde "sova ut". Efter det gick vi in för frukost, och då mådde han så dåligt att Katrina släpade med honom till sjukhuset, så jag och Emilia fick passa Clay. Vad gör man med en snart treåring en hel dag? Jo, vi började med att baka en kladdkaka, sen gick vi ner till poolen (en sån uppblåsbar) och hängde där ett tag. Vid 10.30 gick vi upp till huset, jag gick ut och mockade alla hagarna medan Emilia tvättade och förberedde lunch. Clay skötte sig utmärkt hela dagen (tackade för att vi simmade med honom, tackade för lunchen, alltså hjärtat smälter ju!). Efter lunch somnade han gott, och Katrina oh Tyrone kom hem. Tyrone så ut som kom och hjälp mig och dö, och gick direkt i säng. Både jag och Emilia var helt slut så vi gick också och sov i en timme eller två, sen va det dags för kvällsfodring för hästar och hundar. Sen blev det häng framför tvn med toy story! Bra dag!
 
Mhmmm!
 
Kladdkaka in progress
 
yummy!
 
Kladdigt värre!
 
Färdigt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0