Bitterhet och stränder

 
Usch. Nu är klockan halv 6 på morgonen kock jag har varit vaken sedan halv 4. Dunderförkyld och öroninflammation. Sitter i korridoren och laddar mobilen för att inte väcka mina roomies. Frukosten öppnar inte förrän klockan 7. Jag ska vara sjuk och bitter fram till lunch, sen får det vara slut.
igår var vi som tidigare nämnt ute i manly, ska försöka lägga upp lite bilder på det, men bloggar man från mobilen blir det inte alltid som man tänkt.
 
Supertjusig utsiktsplats trettontusen meter över havet.
Lite stenar och lite hav
 
Le strand
 


Kommentarer
Linda

Hahah... fan va kul och se att Lindzki få hänga med på era äventyr.... hihihi... kom nästan en tår i ögat ju... jäkla känsliga mig...hahaha.. men så jäkla glad för er skull!!! Lindzki pussar gärna på en kängeru om ni möter någon medanns ni väntar på bussen...asg ;-P så härliga bilder på er ♥ kram till er ♥

Svar: hahahaha det är väl klart! än så länge har jag bara sett papegojor, kookaburras och kakadour. Inte en enda kängru eller wallaby. stor kram <3
Sanna Tjörnhammar

2013-06-10 @ 21:07:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0