tjugotredje i sjätte

Hej!
Nu har jag precis kommit hem ifrån stan och är tillbaka i min varma säng. Kvällen har spenderats i city med vår allas egen bästa Esben! Vi vandrade runt på Sydneys gator, letade efter outback-hattar, tänkte gå på IMAX (världens största bioduk eller något åt den hållet. Störst på nånting var det) men de visade bara star trek (tummen ner), letade restaurang i Darling harbour, gick i finkvarteren bland Gucci och Prada och hamnade till sist på ett brittiskt hak. När vi käkat där gick vi till bussen i spöregnet och gick åt olika håll. Fin kväll!
 
En fontän som varken jag eller Esben sett innan vid town hall. 
 
 En annan fontän, fast vid darling harbour, det var inte tillräckligt med vatten från regnet.
 
 Esben!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0