Sviken till hundra procent

Jag är så himla besviken. Här sitter jag hundratals mil hemifrån och trodde att jag kunde lità på en person. Inte bara vem som helst men min egen syster. Har precis bokat farmkursen för oss båda vilket jag fick intrycket av vad båda ville. Men tydligen hade jag fel. Så nu sitter jag här ensam med flera tusen minus för att det är för mycket begärt för någon att svara på sms. Är så himla arg att jag kan slå sönder något. Har aldrig varit mer besviken på en annan människa. Någonsin. 
Som tur är har jag Becca som jag ska hänga med, men efter detta ser det ut som att jag reser själv. Fy fan säger jag bara. Fy-fan-så-in-


Kommentarer
Mamma

Förstår att du är besviken, men det är bara att ta det lugnt, det är inte mkt annat du kan göra! Jag tycker du är fantastisk som lyckas förverkliga dina drömmar. Ibland tror ( eller hoppas) man att andra delar samma drömmar...massor av kramar, hoppas dom räcker ända fram!P

2013-06-17 @ 13:07:44
Sanna Tjörnhammar

Ja men det handlar om mer än det. Hur kan man inte ens svara i sin telefon? Jag försöker så himla mycket och får ingenting tillbaka. Jag skiter i åt vilket håll det går, om hon kommer tillbaka eller inte. Ärligt. Men jag vill ha ett konkret svar. Jag vill veta vad jag har att utgå ifrån. Tack för ditt stöd, love u!

2013-06-17 @ 17:37:34
URL: http://vilsnaiaustralien.blogg.se/
Linda

Fasen va tråkigt det blivit så här... :-( önskar jag hade kunnat supriza dig och kommit till dig...men tyvärr går det inte nu med ekonomi och operationen :-(
♥ vill inte du ska vara ensam♥
Ni är två underbara personer... som jag lovar kommer hitta en lösning på allt... önskar vårat uttryck "Hakkonamntata" hade hjälpt, men det förstår jag att det inte funkar när du är där du är
ensam och med drömmar som du vill uppfylla...
Sänder största kramen till dig och håller tummar och tår att emma kan komma snart igen ♥

Svar: haha, du e sa gullig! lycka till med operationen nu! <3<3<3
Sanna Tjörnhammar

2013-06-18 @ 16:42:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0