Sushi och myggbett

Ikväll så åkte jag, Adam, Olivia och Ellen (Mitch och Adams syster som nyss kommit hem från en semester) iväg och åt sushi. Vi åt inte bara sushi, vi åkte till ett ställe som hade ett sådant där rullband i mitten så fick man ta vad man ville i farten. Har alltid velat äta på ett sånt ställe, och nu kan jag kryssa av det från min "to do" lista.
Förresten, igår när jag skulle sova insåg jag att jag inte var ensam i rummet. En mygga hade lurat sig in. Gissa hur jag ser ut idag då? Min vänstra arm har typ 5 mega bauta bett plus att jag har fått bett på höger kind! Hallå quasimodo!
 
kolla här så fräckt! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0