Snaaaart!

Oh, nu kan jag snart inte vänta längre! På onsdag sitter jag på flygplaner mot varmare breddgrader. Även om solen har kikat fram idag så är det så himla rått i luften nu. Ösregn delux igår och mer kommer antagligen. Så det ska bli så skönt att komma upp till värmen och sol och bad :)
Denna dagen ska spenderas som tvättdag, och så ska jag försöka packa alla mina kläder. Jag måste se vad jag behöver ha med mig och vad jag kan lämna hon work and travel. 
 
Alltså bara kolla! Nu ser det ändå bättre ut än vad det har gjort den senaste veckan.
 
 Också jämför vi... JAG VILL DIT NUNUNUNUNUUUUUUU!


Kommentarer
Pappa

verkar onekligen vara mycket trevligare väder i Cairns. så du har något att se fram emot :)
När flyger du på onsdag?

Svar: Ja eller hur! Igår när jag va inne i city så blev det floder längst gatorna för allt regn... Mitt flyg går vid halv 4 på eftermiddagen tror jag, men det blir att åka härifrån på morgonen :)
vilsnaiaustralien

2013-06-24 @ 05:59:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0