Regn regn regn

Fy vad det öser ner, skyfall! Idag ska jag in till city för att träffa Esben och käka middag. Egentligen skulle Becca följa med också, så vi skulle ha en "hej då nu åker ni till cairns och vi ses på farmcamp" middag, men vi får klara oss utan henne.
Annars då? Jag har pratat med Emma, hon kommer att återvända innan nyår. Sånt är det! Eftersom jag vill jobba på farm och hon letar hus och så vidare så är det inte så mycket lönt för henne att komma hit innan dess. Så jag kör solo i typ 7 månader.

 

Förresten! Jag har fixat min skype, sanna.tjornhammar heter jag där, lägg till mig vettja!

 

Jag en solig dag på bussen 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0