Nu är jag redo...

...För min resa till Cairns! Var inne på kontoret idag och pratade med Geoff. Han hjälpte mig att boka hostel för hela resan (det blir ett och samma, Gilligan's, det verkade lättast). Sen hjälpte han mig även att boka..... DYKARKURS! Jag ska ta dykcertifikat, och det ska bli fett som fan! Jag är sjukt taggad! Första 2 dagarna är det teori och man plaskar runt i en pool. Sen de tre följande dagar (5 allt som allt) så bor man ute på en båt som guppar över det stora barriärrevet. Allt som allt gör man 9 dyk, och ett är ett kvällsdyk. Det ska verkligen bli så himla roligt, en dröm som blir sann :)
 
Här är en bild från deras hemsida. Snart kommer jag också plaska runt där!
 
Och alltså gissa om jag kommer hålla utkik efter dom här :)
 
 


Kommentarer
Mamma

WOW!!!!!

Svar: I KNOW!!
vilsnaiaustralien

2013-06-21 @ 16:03:47
Linda

Va häftigt... ohhhh va roligt du kommer få... tänker hela tiden på hon som sjöng i nån amerikans talang program.... hon sjung den så jäkla bra..... I dreamed a dream.... tänker på hur jäkla kul det är att din dröm blir sann nu med denna resan :-D

2013-06-21 @ 18:10:38
Pappa

Se bara upp för hajar och stingrockor :)

2013-06-22 @ 09:18:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0