Hej och hå

Heeej!
Alltså. Igår. Vet ni vad jag gjorde? Jag körde bil på freaking andra sidan vägen! Och jag klarade det! Inte nog med det, jag är en naturbegåvning!!!
Mitch har en gammal saab (hehe) ståendes här som vi får använda som vi vill! Så igår tog jag mig i kragen, hittade mod och satte mig i bilen. Vi var inbjudna till Tom, en kompis jag mött i USA när jag var där vintern 2010 (tror jag att det var). Helt galet att mötas upp, vi på BBQ hemma hos Tom. Vi hade med oss svenska nationaldrycken, Rekorderlig cider. Vi käkade, träffade hans kompisar, och åkte hem senare på kvällen och tittade på film med Anne och Brad. Eller ja, Emma gjorde, jag satt mest och sov. 
Idag har vi inga planer, antagligen blir det bara en slödag. Imorgon ska vi nog vara lite effektivare dock. Försöka fixa medicare card, visa kort, CV och andra viktiga grejer.
 
Ha det gott så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0