Hästskrällen och husesyn

Efter jag kom hem från stan satte jag mig och kollade på tv. Efter ett tag tänkte jag att jag går ut och lägger på hästarna sina täcken, innan det blir mörkt och så, och hittar dom i någon sorts rabatt. Jahapp. 
Fick gå tillbaka och hämta en grimma för att dra med den ena hästen, och som tur va så hängde den andra automatiskt med.
 
"Hejhej, här står vi och äter upp planterade träd"
 
 Så här tyckte jag när jag såg dom
 
Har jag visat er hur det ser ut där jag bor nu förresten? Tror inte det va? Vi tar en titt!
 Här är huset! Om man går in genom glasdörrarna längst till höger så kommer man in i gästrummet där jag bor! 
 
 Och här är bilen jag kör. Det är Mitch bil, en gammal saab så det är precis som hemma:) Enligt Mitch kompis Angel så heter bilen Steve. Det är alltid fint med bilar som har namn!
 
 Och Luna, världens gladaste hund med cp-mycket energi. Inatt fick hon sova i min säng, för att ingen annan var hemma och hon satt och gnällde utanför min dörr, så jag gav upp. Supermysigt!! En hund som tar upp hela sängen och sparkar en i ryggen. Jag är en kattmänniska. Men Luna är söt endå.
 


Kommentarer
Pappa

De såg ju mätta och glada ut efter att ha mumsat på planteringen. Skoj att se att du fått en rumskompis också :).
Ha det så bra, och shoppa inte ihjäl dig.

2013-06-20 @ 19:11:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0