Hakuna matata

Hej!
Idag har jag en lååååångsam dag. Anne och Brad har åkt till Kambodja och Laos, så jag är i huset själv för tillfället (Adam och Olivia kommer hit sen för att sköta djuren). 
Min dag hittills har bestått av frukost (3 gånger), pysslat med hästarna och kollat på "vänner"-maraton. Sitter även och funderar på om jag ska boka flygbiljett norr ut mot värmen i en vecka eller så, alla säger att biljetterna är så himla billiga nu, men jag verkar inte hitta några? Jaja, jag får leta vidare.
 
Luna idag, vi chillar


Kommentarer
Pappa

Ska du åka själv då? eller har du någon kompis att ta med?
Du skulle ju kunna hälsa på Peter, han bor med familjen uppe i norr.

Svar: Japp! Emma får ju aldrig tummen ur och säger vad hon ska göra så nu kör jag! Har planerat nu för ungefär en månad fram, vart bor han?
Sanna Tjörnhammar

2013-06-16 @ 10:16:37
Kerstin Larsson

Hej Sanna, du är där. Toppen.
Imorgon mån ska jag ta m laptopen och se om det går att koppla upp sig i Hjärnarp, så det gamla Larssons får se vad du är Up to
Hälsningar från Hbg

Svar: Åh vad skoj! Hälsa dom så gott och ge dom varsin kram från mig :)
Sanna Tjörnhammar

2013-06-16 @ 11:51:01
Lena

Hej! Peter m familj bor i Miami Queensland. Han är på Facebook, jag skall gå in och föreslå dig som vän. Kraam!

Svar: Jepp, nu är vi bundisar!
Sanna Tjörnhammar

2013-06-16 @ 12:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0