Glad midsommar <3

Glad midsommar alla nära och kära!
Hoppas ni dansar ett varv extra, tar en nubbe extra, plockar 7 blommor för mycket, skålar och kramar om varandra, äter en nypotatis och en jordgubbe extra för mig med. Här är det strålande sol och nu ska jag slinka ut i köket för att äta det jag har levt på sen jag kom hit, toast med sylt och en kopp the till det. Senare ikväll ska jag in till city för att möta upp Becca. Vi ska äta pizza och dricka gratisdrinkar från sidebar :) 
 
Hade jag varit hemma hade jag kanske firat med den här snyggingen!
 
Hoppas er midsommar blir såhär:
 
Och att er lördag blir såhär ;)
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Ha det så trevligt! Här öser regnet ner och vi ska dansträna på Lindebolet om 2 timmar, sedan Bokhöjden nästa! P

2013-06-21 @ 08:27:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0