Fixat

Såååå. Nu är jag som sagt inbokad på farmcamp, och jag lyckades även avboka Emmas trip. Tom och Katie från ultimateoz är änglar dom hjälpte mig så kvickt! Känns skönt att ha det ur vägen (och även få pengarna tillbaka).
Igår mötte jag upp Becca för att boka farmcampet, vi köpte pizza och öl för att fira, sen åkte jag ut till Angel som bor i freshwater. Hon hade en liten middags-fest-aktigt, så det va mysigt! Kom väl hem (helt stelfrusen) vid 1-2 någon gång.
Idag tänker jag inte resa mig ur sängen över huvudtaget. Kanske för mat dårå. Men annars ska denna dagen vara nollad.
Ha de gött


Kommentarer
Pappa

Det var ju skönt att allt ordnade sig till det bästa. Ha nu en skön dag. Det låter bra att ha en nollad dag, det behöver man emellanåt.

Svar: Japp det har faktist varit gött. Har typ sovit fram till kl 15
Sanna Tjörnhammar

2013-06-18 @ 05:12:04
Linda

Ha nu så jäkla kul på farmen eller va det hette..ler..... ser fram emot bilder på cowboy girl Sanna ;-P

2013-06-18 @ 16:50:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0