Fixa, trixa, shoppa, packa

Igår var jag och Emma inne i stan och busade! Käkade på mackedonken, gick rundor och åkte tåg. Senare under dagen mötte vi upp Becca (hon från surfcamp) och shoppade!
Vi gick till ripcurl på market st för att hämta ut varsin t-shirt och keps som man fick om man varit på surfcamp, sen köpte jag en skjorta med luva, supertjusigt! Efter vi va där gick vi till work and travel för att jag skulle fixa mer internet i min telefon, sen efter det hittade vi diverse andra affärer, jag köpte några tröjor och så. Becca köpte saker hon behöver för farmjobb. Hon åker med en organisation som heter UltimateOz som man kan åka på "träningsläger" en vecka med för att göra sånt som man för när man jobbar på farm, sen åka vidare och göra det på riktigt. Då behöver man skitkläder och stål-hette-skor!
Sen bar det iväg hem igen. Jag har rensat i min ryggsäck (Emma har sina grejer under kontroll, min väska verkar ha exploderat), så nu är allt som det ska igen :)
 
Åh, äre inte tjusigt? Ny pjamas, kepsen får hänga med som souvenir!
 
Alltså, på tal om ingenting hittade jag denna i min väska. Inte nog att Lindzky vårt rosa troll hängde med så har även Linda i egen hög person smugglat sig med till andra sidan klotet!
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Hahahahhahaha... man tackar...hahahaha... jäkla va bra att jag fick följa med... min dröm blev ju sann tillslut då...asg asg asg.............

2013-06-13 @ 08:38:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0