Cairns och lagoon

Hej hopp!
Cairns är så himla bra! Jag har hamnat i ett rum med fina människor, som visat mig runt här runt knutarna (till bottleshopen och köket och såna bra å ha grejer). Igår var vi ute, först på ett rätt lugnt ställe där vi förfestade (efter vi börjat på rummet). Sen gick vi till gilligans och till sist hamnade vi på balkongen. Bra kväll!
Dagen har spenderats med bästa Becca! Vi har gått rundor och försökt lära oss vart allting är, sen har vi hängt vid lagoon halva dagen. Lagoon är en stor pool precis vid havet! Ikväll fortsätter vi kalasandet!
 
Lagoon!
 
Jag vid lagoon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0