Cairns, here i come!

Nu så har jag bokat flygbiljetter til Cairns! Den 26e juni sätter jag mig på planet och stannar där i typ 2 veckor. Jag har ingen aning om var jag ska bo eller vad jag ska göra, men det löser sig förhoppningsvis på vägen. Jag åker tillbaka till Sydney den 11e (klockan 6 på morgonen, smart va?), stannar antagligen på wake up! över helgen för sen den 15e ska jag iväg igen, jag ska på ranch!
Becca ska iväg på en ranch grej, där man jobbar och bor i en vecka, sen är man garanterad jobb efter. Så i fredags när vi va ute så lovade jag henne att hänga med. Så så får det bli, typ 2 veckor kvar i Sydney (knappt), sen två veckor i Cairns, sen en vecka på ranch och efter det får vi se vart det bär av :)
 
 
 
15.30 den 26e lyfter planet mot värmen <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0