Tyst så tyst

Hej!
Hur är läget? Med mig är det bra. Tänkte bara höra lite här. Ni är en stadig återkommande grupp som kikar in, men ni är så himla tysta! Lever ni? Jag börjar bli lite orolig, dags att ringa ambulans? Lämna supergärna en kommentar. Det är hundra gånger roligare och mer motiverande att blogga när man får lite respons än för döva öron.

Jaja, nog om det. Klockan är nu 11.00 på pricken och jag ligger fortfarande i sängen. Ska nog sätta mig framför tvn ett tag i väntan på att alla ska vakna. Så får det bli :) hej hopp!


Kommentarer
Linda

Hihi..... lilla jag följer dig som fisken följer strömmen..ler..... så blogga på för sjutton..... det är sjult roligt följa dig och dina äventyr!!!! ♥♥♥
Är så nyfiken på hur rummen ser ut... är det typ som ett vandrahem du bor på? Ser du skrivit du byter rum ibland...går det inte få bo i samma under vistelsen?Tänker på dig♥ kram ps. Vi får skypa nån dag ♥

2013-07-29 @ 07:48:12
stephanie

Heej Sanna de e jaag som hittat hit på nåt sätt jag glömt... ha de gött!

2013-07-29 @ 11:44:05
Hannah

Det er jobigt och komentera. Skaffa gilla knapp så trycker jag på varje dag! :D

2013-08-01 @ 11:20:14
Miranda

En bild i timmen var en sjukt bra idee!

2013-08-09 @ 16:20:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0