Tillbaka på gilligans!

Hej!
Igår kom jag hem till gilligans igen från båten. När jag kom tillbaka mötte jag upp Simon och tanya för kvällsmat! Vi hamnade i gilligans bar (lamm, potatismos och sås för 3 dollar, lagom!). Efter det gick vi och gjorde oss iordning för att sen gå hem till Micke och tom!
Simon lämnade oss dock på vägen, han skulle hem och packa då han skulle åka hem till Sverige några timmar senare. Jag och tanya köpte iallafall varsin passion pop och gick till huset. Där stannade vi och förfestade ett tag och sen var det dags att dra ut! Vi hamnade på woolshed där jag träffade några från dykkursen, sen gick vi till gilligans. 
Vi va på gilligans fram till fyra tiden, sen gick vi till tv rummet. Vi kunde inte gå och lägga oss, tanya tvingade alla att stanna uppe för att hon skulle på water rafting och trodde inte hon skulle vakna om hon gick och la sig, så det var bara att vara vaken. Klockan 5 mötte jag dock upp Simon för avskedsfrukost på McDonalds. Vid 06.15 var jag tillbaka och väckte tanya som somnat vid tvn, och vid 7 fick jag äntligen sova!
Intensiv med rolig dag och kväll!
 
Fina tanya med passion pop!
Trackback

vilsnaiaustralien.blogg.se

Sanna 24, Emma 22, Två systrar söker äventyr på andra sidan klotet. Så lät det i från början. Dock åkte Emma hem efter 2,5 veckor. Så följ min resa, från storstadsliv i Sydney till goon-drickande i Cairns till farmjobb i Australiens outback!

RSS 2.0